sana eshghe maman

دلتنگی های مادر

1393/1/18 6:46
نویسنده : sara
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم 

چند روزه که برات چیزی ننوشتم .این روزا خیلی دلتنگتم .هر جای خونه رو نگاه میکنم بوی تو میاددل شکسته .دیگه کم کم این جدایی داره برام سخت میشهناراحت .هربار که تو دل مامانی تکون میخوری بیشتر عاشقت میشم و دلتنگقلب .

بابایی هم این روزا خیلی درگیر کاره .میخاد تااومدنت همه چیزو برات اماده کنه که هیچی کم نداشته باشی .هرشب بااون همه خسنگیش میاد باهات حرف میزنه .خیلی دوست داره .از چشماش اینو میخونم  قلب

دارم برات بافتنی میبافم به خوبیه مامان بزرگ نیستم ولی به عشق تو بهتر میشمچشمک .بادستای خودم دارم وسایلتو اماده میکنم .دیروز تشک وبالشتتو دوختم

بااومدنت رنگ و بوی خونه رو عوض میکنیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sana eshghe maman می باشد